03-04-2017 11:32
Niestety, po aktualizacji do wersji 2.1.2 nie można zalogować się do aplikacji.
03-04-2017 11:37
też mam ten problem.Apka strasznie muli.
03-04-2017 11:45
Nie mogę się zalogować do aplikacji, nie mogę też zalogować się na stronie internetowej. Awaria?
03-04-2017 11:50
Tak jest awaria.
03-04-2017 12:12
A czy wiadomo coś o prognozowanym terminie usunięcia awarii?? Pozdrawiam
03-04-2017 14:16
Dzisiaj występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej. Teraz już system działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |