03-04-2017 11:32
Niestety, po aktualizacji do wersji 2.1.2 nie można zalogować się do aplikacji.
03-04-2017 11:37
też mam ten problem.Apka strasznie muli.
03-04-2017 11:45
Nie mogę się zalogować do aplikacji, nie mogę też zalogować się na stronie internetowej. Awaria?
03-04-2017 11:50
Tak jest awaria.
03-04-2017 12:12
A czy wiadomo coś o prognozowanym terminie usunięcia awarii?? Pozdrawiam
03-04-2017 14:16
Dzisiaj występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej. Teraz już system działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024