26-10-2016 21:28
W banku z którego się przeniosłem do ING istniała możliwość zalogowania się na inne konto po wylogowaniu się z obecnego. Niestety w ostatnio wprowadzonej nowej wersji pozbyli się tej możliwości na rzecz logowania pinem.
Czy planujecie wprowadzenie takiej opcji w nowej aplikacji? Jest to bardzo istotna funkcja dla osób które zarządzają kilkoma niepowiązanymi kontami (np. kontem partnerki/partnera, rodzic kontem dziecka czy zwyczajnie dwie osoby logujące się z jednego urządzenia).
Mogłoby mieć to postać przycisku "zmień konto" na ekranie wpisywania pinu. Mogłaby być funkcja wyboru już "zaufanego" konta lub dodania kolejnego, a po zalogowaniu opcja nadania nazwy konta (np. "Jan", "Anna").
Na pierwszym ekranie możnaby wybrać czy ma wyświetlać stan kont bankowych z wszystkich wybranych kont, ewentualnie żeby nie kombinować tylko z wybranego jako "główne" (podobnie jak teraz).
W całym poście pisząc "konto" mam na myśli konto użytkownika bankowości mobilnej (pojedynczy identyfikator, nie wiem czy ma to swoją własną nazwę)
Myślę że jest to jedna z ważniejszych możliwości aplikacji, szczególnie w przypadku wprowadzania systemu typu "mobile first" czy tym podobnych. Przecież na stronie też mamy możliwość wpisania różnych loginów, więc dlaczego orgraniczać to na telefonie czy tablecie? Dla bezpieczeństwa nie ma to żadnego znaczenia, bo czy jedno, dwa czy pięć loginów, i tak dla każdego trzeba by dodać aplikację do zaufanych.
27-10-2016 19:01 | Edytowano: 27-10-2016 19:02
Dostęp do kont innej osoby będziesz miał, gdy właściciel konta udzieli Ci pełnomocnictwa. Będą one wtedy widoczne w Twojej bankowości internetowej.
Nie umożliwiamy udostępniania loginu (identyfikatora użytkownika) osobom trzecim.
27-10-2016 21:20
Nie potrzebuję dostępu do konta innej osoby. Wystarczy mi możliwość udostępnienia w nagłej sytuacji mojego urządzenia drugiej osobie, by ta mogła się zalogować na swoje konto. Czego aktualnie z poziomu nowej aplikacji nie może wykonać. Specjalnie żeby to sprawdzić zainstalowałem starą wersję. I co się okazuje tam była/jest taka możliwość.
Więc w starej aplikacji jak i na stronie internetowej można się zalogować na inne konto, ale w nowej nie, bo "nie umożliwiacie udostępniania loginu osobom trzecim"? Więc chyba musicie zaktualizować system internetowy i starą aplikację bo są niezgodne z waszą zasadą "nie umożliwiania udostępniania loginu osobom trzecim".
Trochę jakby producent samochodów wprowadził nowy rodzaj stacyjki. Wszystko szybko, ładnie i nowocześnie, ale jak chcesz pożyczyć na chwilę komuś samochód to musisz najpierw kupić specjalnie dla tej osoby kolejny kluczyk.
Jeżeli mogę coś doradzić, polecam ponownie przeczytać uważnie i ze zrozumieniem całą dyskusję i zastanowić się. Nie tylko nad sensem życia, ale również nad sensem takiej odpowiedzi i podejmowanych decyzji.
Serdecznie pozdrawiam.
27-10-2016 21:37 | Edytowano: 27-10-2016 21:37
Ze względu na funkcje (obecne i planowane) dostępne przed zalogowaniem, nowej aplikacji może używać jeden użytkownik tylko na jednym urządzeniu.
29-10-2016 10:11
Czyli kolejny raz uszczęśliwianie użytkowników na siłę. Znowu kłania się możliwość personalizacji systemu. Ja wolę logować się na kilku urządzeniach, a nie potrzebuję funkcji dostępnych przed zalogowaniem. Ktoś kto chce te funkcje aktywować mógłby samodzielnie podjąć decyzję o możliwości korzystania z tylko jednego urządzenia. Proste? Proste. Niestety bank wie lepiej.
30-10-2016 10:04
@atmt Przekazałam Twoją propozycję do jednostki, która zajmuje się nową aplikacją.
08-11-2016 10:33
08-11-2016 10:44
09-11-2016 15:25
@__artiObecnie może być 1 użytkownik na 1 urządzeniu i nie planujemy tego zmieniać.
Oczywiście propozycja poruszona w tym wątku została przekazana.
16-11-2016 10:21
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal