Odpowiedz

Obecna aplikacja mobilna

[ Edytowane ]

Zbierałem się od dłuższego czasu do napisania tego co mi się nie podoba po ostatnich zmianach w aplikacji mobilnej. Trochę uwag również tutaj na forum znalazłem. Wiem tylko jak wygląda na systemie IOS

 

Co mi się nie podoba w aplikacji mobilnej?

1. Brak nadal ciemnego motywu. Jest to uwłaczające, gdy człowiek ma włączony ciemny motyw na telefonie i min 90% aplikacji jest z ciemnym motywem. Włącza aplikacje ING i dostaje białym w twarz!

2. Początkowy ekran powinien mieć więcej skrótów do dodania. Brakuje np skrótu do przelewu - klikam w skrót, loguje się apka przez FaceID  i jestem w przelewie. To samo analiza wydatków i inne. Dlaczego po zalogowaniu mam dostęp do wielu skrótów a nie mam tego w aplikacji przed zalogowaniem?

Tu nie chodzi o to, żeby zapchać ekran przed zalogowaniem samymi skrótami ale żeby mieć większy wybór.

3. Po zalogowaniu te Wasze bąble Emotikon: Smutny . Jak na telefonie można zrobić, żeby przesuwać bąble od lewej do prawej?! Który specjalista na to wpadł? W telefonie się głównie skroluje góra/dół a nie lewo/prawo.

4. Wielkość bąbli. Za mała czcionka. I dwa - denerwuje mnie, że muszę klikać w bąbla, żeby rozwinąć konta czy oszczędności. Chciałbym mieć to inaczej widoczne i czytelne.

5. Wielkość tekstu. Po wejściu do bąbla, czcionka do różnych opcji jest za mała. Ja widzę ale są ludzie, którzy z tym mają problem. Chociaż dajcie opcje w ustawieniach do zwiększenia czcionki.

6. Wykonanie przelewu. Tu jest czcionka duża. Ale jak to zrobiliście, że aby wykonać przelew ja muszę skrolować!? Gdy miałem mniejszy telefon (mniejszy ekran) mogłem wykonać przelew bez skrolowania. Teraz mam większy ekran i żeby wykonać przelew czyli kliknąć dalej/anuluj to muszę przesuwać ekran!!! To jest do zmiany!

7. Przy wykonaniu przelewu jest opcja "stałe zlecenie". Dlaczego nie ma również opcji "dodaj odbiorcę"?

8. Kupowanie biletu na komunikacje nie jest płynne. Po pierwsze nie jest wygodne. Zobaczcie jak to ma np konkurencja PKO BP, gdzie robi się to szybciej i płynniej. Nie trzeba przewijać ekranu, szybciej się wpisuje nr autobusy i przede wszystkim to działa szybciej. U was działa tak, jakby ciągle miał problem z internetem bo mieli i działa wolno. Już zdarzyło mi się nie raz, że musiałem procedurę zakupu biletu wykonać dwa razy, bo czas mi się skończył - brak płynności, działanie jakbym miał problem z internetem.

9. Aplikacja Wasza dość często ostatnio mieli coś w tle, jakbyście mieli przeciążone serwery

 

Co mi brakuje?

1. Większa/mniejsza czcionka (jak wyżej)

2. Więcej skrótów (jak wyżej)

3. Ciemny motyw

4. Takiej fajnej funkcji jak zrobił to PKO BP (cytat)

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego otrzymuje nową funkcję, która znacząco przyspiesza sprawdzanie stanu finansów. Użytkownicy mogą teraz jednym przeciągnięciem palca w dół odświeżyć informacje o saldach kont, kredytów, lokat czy usługi PKO Płacę później, widoczne na ekranie głównym aplikacji.

Czyli saldo w kwocie/procentowo na ekranie przed zalogowaniem tylko dopiero po przeciągnięciu ekranu.

5. Odświeżanie salda konta przed zalogowaniem. Dlaczego po operacji np kartą, gdy od razu jest w blokadach i saldo się konta zmienia, nie widać tego  przed zalogowaniem? Trzeba się zalogować, żeby zobaczyć ile się ma na koncie i po wylogowaniu dopiero stan salda się odświeża. Mało tego, będąc zalogowanym i w tym samym czasie wykonanie operacji np Apple Pay nie zmienia salda. Trzeba się wylogować i zalogować jeszcze raz i dopiero mamy saldo bieżące. To jest do poprawy!!!

6. Do poprawy jak napisałem wyżej sposób kupowania biletów komunikacji miejskiej.

7. Do poprawy płynność działania aplikacji.

8. PKO BP w swoim IKO na ekranie na środku przed zalogowaniem pokazuje informacje ważne. Często również tam jest informacja o zbliżającej się przerwie technicznej. Widać to wyraźnie i przed zalogowaniem (po kliknięciu odsyła do www PKO BP gdzie są szczegóły) . Skopiujcie ten pomysł bo jest świetny! Przed zalogowaniem jasno i klarowanie będzie widać, że będzie u Was przerwa techniczna

 

 

Co mi się podoba?

1. Jeśli nie napisałem tego w uwagach, to znaczy że reszta jest w porządku (albo zapomniałem)

2. Na pewno podoba mi się, że bardzo dużo rzeczy można zrobić w aplikacji mobilnej i nie trzeba się logować na komputerze.

3. Bardzo czytelna i ładnie zrobiona jest historia. A do tego historia bardzo szczegółowa.

4. Świetnie że blokady macie od razu widoczne i są księgowane z datą wykonania operacji. Nie każdy bank na taki pomysł wpadł.

5. Podoba mi sie, że można podejrzeć szczegóły blokad. Tego nie ma w każdym banku

6. Podoba mi się kalkulator ile zapłacę za granicą np przy płatności kartą.

7. Podoba mi się, że wchodząc w przelew przez "szukajkę aktywną" szybko mogę znaleźć przelew i wykonać go jeszcze raz. Nie każdy bank tak ma.

8. Wykonanie operacji BLIKIEM bardzo czytelne, łącznie z wyborem opcji dla BLIK

9. Bardzo fajne "przelew na telefon". Pierwszy raz widzę, żeby zaciągały się kontakty ze zdjęciami (nie widziałem tego nigdzie indziej). Poza tym PLUS za to, że kontakty to tylko tych osób, którzy korzystają z BLIK. W innych bankach z reguły cała książka się zaciąga i bez sensu skrolować tych, którzy z BLIK nie korzystają

 

Więcej grzechów nie pamiętam Emotikon: Mrugający Jeśli ktoś chce jeszcze coś dodać, to pisać Emotikon: Mrugający

 

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
343
49
03-02-2016
Wiadomość 1 z 2 (506 wyświetleń)

Re.: Obecna aplikacja mobilna

Co mi się nie podoba w ogóle. Ta Wasza analiza wydatków nic się nie zmieniła. Nadal brakuje podkategorii. Do tego jak sobie ustawi człowiek daną płatność pod daną kategorię (bo wasz algorytm zrobił to inaczej) to i tak tego nie zapamiętuje. I np na stacji Orlen kupuje tylko kawę (powinno być pod wydatki podstawowe) bo na tej stacji Routex nie pozwala na tankowanie, to zawsze mi to z automatu podpisujecie "samochód i transport"
No chyba kawa to nie paliwo Emotikon: Mrugający?
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
343
49
03-02-2016
Wiadomość 2 z 2 (494 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy