16-10-2021 21:03
17-10-2021 12:04
17-10-2021 21:19
Jeśli Twoja aplikacja nie działa prawidłowo może być to spowodowane słabą jakością połączenia z Internetem lub przepełnioną pamięcią podręczną Twojego urządzenia.
Warto co jakiś czas wyczyścić pamięć podręczną urządzenia i wyłączyć go na około minutę po czym uruchomić ponownie - takie działanie restartuję urządzenie i odblokowuję pamięć podręczną do sprawnej obsługi aplikacji.
Jeśli mimo naszych sugestii nie będzie poprawy w działaniu Twojej aplikacji, sprawdź proszę czy internet w Twoim urządzeniu działa prawidłowo, a jeśli będziesz miał wątpliwości skontaktuj się ze swoim operatorem GSM.
Gdyby to nie pomogło, zadzwoń proszę na naszą infolinię lub napisz do nas przez opcję Czat po zalogowaniu się do bankowości Moje ING. Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość wyślemy zgłoszenie do działu technicznego w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |