31-05-2021 11:54
Witam
Nie działa płatność na Xiaomi Redmi Note 8 PRO. Wyczyściłem dane aplikacji, odinstalowałem ją, usunąłem telefon z zaufanych przez przeglądarkę. Zainstalowałem i skonfigurowałem na nowo i nadal nie działa.
01-06-2021 11:26
Sytuacja wymaga sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Prosimy, żebyś do nas napisał na czacie po zalogowaniu się do swojej bankowości. Możesz też w tej sprawie do nas zadzwonić na całodobową infolinię (32 357 00 69). Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |