05-04-2019 21:06
07-04-2019 11:46
07-04-2019 18:14
07-04-2019 22:04
08-04-2019 12:18
08-04-2019 20:28
Potwierdzam, po aktualizacji aplikacji płatności ponownie działają ![]()
24-04-2019 11:08
Od wczoraj nie działa mi płatność zbliżeniowa. Mam Huawei P20 Pro. (9.0.0.195) - brak aktualizacji oprogramowania. Wersja aplikacji ING 2.9.2 .
25-04-2019 08:05 | Edytowano: 25-04-2019 08:05
Jeżeli skorzystałaś ze wskazówek, które zamieszczaliśmy w tym wątku i nie pomogły proszę, skontaktuj się z nami:
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przyjmie zgłoszenie.
30-04-2019 11:59
Witam może się komuś przyda rozwiązanie po którym udało mi się aktywować usługę .Po aktualizacji do wersji android 9,1 padły płatności co zrobiłem dotychczasowo płaciłem kartą master card otrzymaną wraz z pierwszą aktywacją dotyczącą płatności telefonem dezaktywowałem ją po czy aktywowałem główną visę mnie pomogło po tygodniu męczarni pozdrawiam
03-05-2019 09:55
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
16-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |