17-04-2020 16:48
17-04-2020 16:55
Czy możesz nam przybliżyć, co dokładnie się dzieje?
Możesz zalogować się do pełnej wersji Mojego ING przez naszą stronę internetową.
Jeśli tak, to spróbuj zmienić PIN do aplikacji na ekranie jej logowania.
19-04-2020 12:03
19-04-2020 12:10
Nasz aplikacja działa prawidłowo. Spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje działające w tle i wtedy się zalogować. Jak się nie uda możesz jeszcze wyczyścić pamięć podręczną aplikacji. Na koniec pozostanie reinstalacja aplikacji. Jak to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024