Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay problem nie występuje - nic dziwnego.
W ustawieniach nowszych Androidów (na pewno 12+, może niższych) można włączyć opcję używania domyślnie wybranej aplikacji do płatności zbliżeniowych, chyba że otwarta jest inna. Jest to bardzo wygodne. Jako domyślną mam ustawione IKO, z którego najczęściej płacę, lecz gdy chcę zapłacić inną aplikacją to po prostu ją odpalam, i nawet bez logowania mogę dokonać wygodnej transakcji.
Ale nie w Moje ING. ING wymaga zmiany domyślnej aplikacji na ichniejszą, czego po prostu nie zrobię gdyż jestem uparty. Nie będę zmieniał za każdym razem apki gdy chcę zapłacić zbliżeniowo telefonem, nie będę też wchodził każdorazowo w IKO gdyż nie, znając mnie prędzej przestanę używać ING, które raczej lubię (tylko czemu tyle rzeczy utrudnia).
Czemu to wymaganie w ogóle istnieje gdy w aplikacjach innych banków go nie ma? Proszę nie odpowiadać, proszę za to o usunięcie problemu. Dziękuję