Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay problem nie występuje - nic dziwnego.

W ustawieniach nowszych Androidów (na pewno 12+, może niższych) można włączyć opcję używania domyślnie wybranej aplikacji do płatności zbliżeniowych, chyba że otwarta jest inna. Jest to bardzo wygodne. Jako domyślną mam ustawione IKO, z którego najczęściej płacę, lecz gdy chcę zapłacić inną aplikacją to po prostu ją odpalam, i nawet bez logowania mogę dokonać wygodnej transakcji.

Ale nie w Moje ING. ING wymaga zmiany domyślnej aplikacji na ichniejszą, czego po prostu nie zrobię gdyż jestem uparty. Nie będę zmieniał za każdym razem apki gdy chcę zapłacić zbliżeniowo telefonem, nie będę też wchodził każdorazowo w IKO gdyż nie, znając mnie prędzej przestanę używać ING, które raczej lubię (tylko czemu tyle rzeczy utrudnia).

Czemu to wymaganie w ogóle istnieje gdy w aplikacjach innych banków go nie ma? Proszę nie odpowiadać, proszę za to o usunięcie problemu. Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
UX
UX
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 939 wyświetleń)

Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności Google. Dodatkowo w Google Wallet jest nowa funkcja skrótów, która ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych kart i usług bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (2 870 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy