Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Klucz U2F w aplikacji mobilnej w Androidzie

Dzień dobry,
Czy komuś udało się dodać klucz U2F w telefonie z Androidem 13. Mam 2 klucze, zarejestrowane wczoraj w oddziale banku bez problemu do obsługi przez stronę ING, ale mam problem z dodaniem tych kluczy w apce przez NFC. Apka widzi klucz, wyskakuje komunikat, że można już usunąć klucz, ale klucze wcale nie zostaje dodany. W tle dostaję komunikat z systemu Android, że wykryto tag NFC,ale nie znaleziono aplikacji do obsługi tego tagu. Co robię nie tak? Telefon VIVO x90 Pro. Klucz to Yubico Security Key NFC by Yubico.
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (7 062 wyświetleń)

Re.: Klucz U2F w aplikacji mobilnej w Androidzie

Mam ten sam rodzaj dwóch kluczy. I to samo mam dokładnie jak opisałeś. Te same objawy i komunikaty. Nawet pani w oddziale ( bardzo miła i wyrozumiała) nie dała rady tych kluczy dodać. Dzwoniła przy mnie do działu wsparcia, i też nie dało rady. Co robić dalej.............?
Kot
Kot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
15-07-2023
Wiadomość 2 z 4 (7 037 wyświetleń)

Re: Klucz U2F w aplikacji mobilnej w Androidzie

Prosimy o kontakt z nami przez infolinię lub czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
649
133
12-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (6 977 wyświetleń)

Re: Klucz U2F w aplikacji mobilnej w Androidzie

Po namyśle stwierdziłem, że użycie klucza do zalogowania w appce mobilnej nie byłoby zbyt komfortowym rozwiązaniem, więc zwyczajnie odpuszczam temat.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 4 z 4 (6 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy