Odpowiedz
Highlighted

Jesteście do bani

Bez przerwy brak dostępu do aplikacji. Jesteście tak Kiepscy że nawet Szkoda na was czasu żal mi was niedługo upadniecie.
Odpowiedz
0 Lajków
wlokar1819
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
16-12-2018
Wiadomość 1 z 3 (2 717 wyświetleń)
Highlighted

Re: Jesteście do bani

Dziś w nocy(z 17 na 18 lutego) prowadziliśmy prace serwisowe. Informowaliśmy o tym na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności, wysłaliśmy wiadomość w Moim ING i powiadomienie push jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej. Prace trwały od północy do 5:30. W tym czasie faktycznie mogły występować trudności w korzystaniu z naszej bankowości internetowej. Przepraszam za utrudnienia.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
250
69
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 670 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Jesteście do bani

Kolego przerwy techniczne są zawsze uciążliwe dla klientów ale mają na celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa klientów i trzeba to zrozumieć Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli moja odpowiedz jest dla Ciebie pomocna proszę o Like jako motywację do działania Emotikon: Bardzo szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
50
12
11-09-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 628 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

@mateuszp1991 czy otrzymał już Pan decyzję?

19-10-2020
Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

@Czlowiek123 czy otrzymał już Pan odpowiedź z banku?

19-10-2020
Re.: Kredyt hipoteczny okres kredytowania, a wcześniejsza spłata i zwrot odsetek

Dzieki za odpowiedzi. Tomasz wszystko już jest dla mnie jasne i liczysz to prawidłowo, nie wiedziałem, że jest opcja takiego bieżącego przeliczania kredytu na skracanie okresu kredytowania. Obawiałem ...

19-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy