Odpowiedz

Jesteście do bani

Bez przerwy brak dostępu do aplikacji. Jesteście tak Kiepscy że nawet Szkoda na was czasu żal mi was niedługo upadniecie.
Odpowiedz
0 Lajków
wlokar1819
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-12-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 335 wyświetleń)

Re: Jesteście do bani

Dziś w nocy(z 17 na 18 lutego) prowadziliśmy prace serwisowe. Informowaliśmy o tym na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności, wysłaliśmy wiadomość w Moim ING i powiadomienie push jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej. Prace trwały od północy do 5:30. W tym czasie faktycznie mogły występować trudności w korzystaniu z naszej bankowości internetowej. Przepraszam za utrudnienia.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 288 wyświetleń)

Re.: Jesteście do bani

Kolego przerwy techniczne są zawsze uciążliwe dla klientów ale mają na celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa klientów i trzeba to zrozumieć Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli moja odpowiedz jest dla Ciebie pomocna proszę o Like jako motywację do działania Emotikon: Bardzo szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 246 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy