Aplikacja mobilna

Odpowiedz

GPay - działa na telefonie, nie działa na zegarku

Hej,

podpiąłem kartę zbliżeniową Visa do Google Pay, wszystko przebiegło pomyślnie na smartfonie (płacę z NFC bez problemów), jednak chciałbym dodać tę samą kartę do zegarka i tu pojawia się problem - przy weryfikowaniu karty pojawia się komunikat "Nie można dodać karty, skontaktuj się z wydawcą karty".

Ktoś podsunie rozwiązanie...?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Mastertoon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 007 wyświetleń)

Re: GPay - działa na telefonie, nie działa na zegarku

Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, dlaczego nie możesz dodać swojej karty. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 937 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy