21-12-2021 13:09
Witam,
Od jakichś dwóch godzin nie mogę się zalogować do swojej bankowości przez aplikację ING. Po wpsianiu PINu/użyciu odcisku palca wyskakuje mi błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Kliknięcie tego powoduje wylogowanie.
Przeinstalowanie aplikacji nic nie dało. Na szczęście działa mi dostęp przez PC przez przeglądarkę. Proszę o pomoc.
Pozdr.
22-12-2021 13:22
Witaj,
proszę spróbuj jeszcze zaktualizować Chrome oraz system Android. Jeżeli to nie przyniesie poprawy, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.
Pozdrawiam
Jeszcze uzupełnię, bo przyznaję, że trochę wypadłem z obiegu, z racji tego, iż tego nie używam na co dzień. I myślałem, że coś nowego wprowadzili na rynek i więcej rozwiązań przez ten czas natywnych.
... 26-10-2024Kiedyś miał mBank i za czasów na pewno systemu, gdy wyglądał tak
Dzisiaj wygląda inacze
... 26-10-2024Wyłączasz zgody na marketing i reklam nie masz. Nigdy nie miałem reklam na ING.
26-10-2024