Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z aplikacją ING na android 12 - "nie udało się pobrać danych"

Witam,

 

Od jakichś dwóch godzin nie mogę się zalogować do swojej bankowości przez aplikację ING. Po wpsianiu PINu/użyciu odcisku palca wyskakuje mi błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Kliknięcie tego powoduje wylogowanie.

 

Przeinstalowanie aplikacji nic nie dało. Na szczęście działa mi dostęp przez PC przez przeglądarkę. Proszę o pomoc.

 

Pozdr.

Odpowiedz
0 Lajków
phase
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 125 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na android 12 - "nie udało się pobrać danych"

Witaj,
proszę spróbuj jeszcze zaktualizować Chrome oraz system Android. Jeżeli to nie przyniesie poprawy, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.

 

Pozdrawiam

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 056 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Witam,
Wpłatomat podczas wpłaty 5k przyjął pieniądze i wyłączył się.
Reklamacja zgłoszona od razu 112415/112025
Proszę o przyśpieszenie reklamacji, pilnie potrzebuję tej gotówki do opłat.

17-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Dziękuję za odpowiedź. Oferta była tylko dostępna w piątek więc nie ma sensu abym się kontaktowała w tej sprawie.

16-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

16-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy