Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z aplikacją ING na android 12 - "nie udało się pobrać danych"

Witam,

 

Od jakichś dwóch godzin nie mogę się zalogować do swojej bankowości przez aplikację ING. Po wpsianiu PINu/użyciu odcisku palca wyskakuje mi błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Kliknięcie tego powoduje wylogowanie.

 

Przeinstalowanie aplikacji nic nie dało. Na szczęście działa mi dostęp przez PC przez przeglądarkę. Proszę o pomoc.

 

Pozdr.

Odpowiedz
0 Lajków
phase
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 875 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na android 12 - "nie udało się pobrać danych"

Witaj,
proszę spróbuj jeszcze zaktualizować Chrome oraz system Android. Jeżeli to nie przyniesie poprawy, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.

 

Pozdrawiam

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny

Cześć,
Piszę z ciekawym tematem, bo mamy "przejścia" w ING... Staramy się z żoną o kredyt hipoteczny, chcieliśmy kredyt na 730k na mieszkanie (wkład 25%), kwota kredytu miała być przeznaczona na zakup

...

17-04-2025
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiemy, że zależy Ci na czasie. Jeśli jednak masz szczegółowe pytania dotyczące Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go przyjmował.

17-04-2025
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Szczegóły dotyczące dochodu, jaki należy uwzględnić składając wniosek o wsparcie określa Ustawa o Pomocy Społecznej.
Nie świadczymy usług w zakresie interpretacji zapisów Ustawy.
W przypadku wątpliwości

...

17-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy