04-01-2021 12:45
Witam,
Jakiś czas temu apka zaczęła odświeżać w nieskończoność ekran przy potwierdzeniu kodem płatności blik, przez co nie ma możliwości wpisana kodu. Zrzucenie apki z pulpitu i ponowny wybór z listy aplikacji w tle powoduje ustanie wznawiania.
Dzisiaj chciałem zgłosić problem poprzez chat apki ale niestety znów pojawiło się odświeżanie ekranu. Standardowo zrzucenie i ponowienie apki pomogło, poza tym, że czat nie działa i cały czas kręci się loader.
Android 9, HTC U11, Apka 3.6.2
05-01-2021 13:13
Czy próbowałeś odinstalować aplikację i ponownie ją pobrać? Warto też wyczyścić dane Google Play oraz zrestartować telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzała, proszę żebyś wysłał nam zrzut ekranu w Wiadomości w Moim ING.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024