04-01-2021 12:45
Witam,
Jakiś czas temu apka zaczęła odświeżać w nieskończoność ekran przy potwierdzeniu kodem płatności blik, przez co nie ma możliwości wpisana kodu. Zrzucenie apki z pulpitu i ponowny wybór z listy aplikacji w tle powoduje ustanie wznawiania.
Dzisiaj chciałem zgłosić problem poprzez chat apki ale niestety znów pojawiło się odświeżanie ekranu. Standardowo zrzucenie i ponowienie apki pomogło, poza tym, że czat nie działa i cały czas kręci się loader.
Android 9, HTC U11, Apka 3.6.2
05-01-2021 13:13
Czy próbowałeś odinstalować aplikację i ponownie ją pobrać? Warto też wyczyścić dane Google Play oraz zrestartować telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzała, proszę żebyś wysłał nam zrzut ekranu w Wiadomości w Moim ING.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |