Odpowiedz

Brak zakładki Giełda

Witam,
Od wczoraj nie mam dostępu do zakładki Giełda w aplikacji mobilnej, jak i logując się że strony internetowej.

Czy są jakieś prace serwisowe? Jak tak to kiedy się zakończą?

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
hodak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 327 wyświetleń)

Re: Brak zakładki Giełda

Witaj,
tak, prowadziliśmy prace serwisowe. 
Makler jest już dostępny.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 291 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy