Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak powiadomień push o transakcjach kartą

Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia push o transakcjach kartami. W ustawieniach jest wszystko OK, w samej apce nie było nic ruszane.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 815 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push o transakcjach kartą

W zakładce Ustawienia - Aplikacja Mobilna - Powiadomienia PUSH wyłącz i ponownie włącz powiadomienia. Sprawdź też, jak w tej sprawie ustawiony jest Twój telefon. Możesz również ponownie zainstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, napisz do nas na czacie w Moim ING Mobile.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 749 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push o transakcjach kartą

Problem nie leży po mojej stronie ponieważ identyczny problem mają wszyscy moi znajomi z kontami w Waszym banku.
Przekazuję tutaj, proszę o naprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 746 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy