Odpowiedz

Blokada Przelewu BLIK

[ Edytowane ]

Witam zrobiłem przelew poprzez przeglądarkę internetową i podałem kod blik 
pieniądze ściągnęło z konta i przelew został zablokowany saldo się zmniejszyło. zrobiłem drugi poprzez telefon 
i od razu otrzymałem to co zakupiłem i też ściągnęło z konta tak jak bym zakupił to drugi raz a tego nie chcę...
chcę aby zostało Anulowane a pieniądze zwrócone 

pytanie jest takie czy mogę anulować jakoś tę transakcję ? 
jeżeli tak to jak

Odpowiedz
0 Lajków
MaciejP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-08-2020
Wiadomość 1 z 3 (15 607 wyświetleń)

Re: Blokada Przelewu BLIK

Wczoraj mieliśmy błąd z dublowaniem płatności BLIK. Teraz wszystko działa prawidłowo.  Jedna płatność powinna być przekazana do odbiorcy a Druga płatność, która była w blokadzie powinna wrócić na Twoje konto. 
Proszę, sprawdź historię płatności w Moim ING. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, to:
- napisz do nas na czacie w Moim ING. Jesteśmy dostępnie w dni robocze od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00;
- zadzwoń na naszą infolinię pod numer 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
260
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (15 478 wyświetleń)

Re: Blokada Przelewu BLIK

Czy ja moge zablokować przelew blik
Odpowiedz
0 Lajków
SERUMA2451
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2024
Wiadomość 3 z 3 (3 595 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy