29-06-2018 14:35
Jak w temacie. Po kliknięciu blik pokazuje się informacja, żeby wprowadzić kod blik, odlicza się czas. Jedyny problem polega na tym, że żaden kod się nie pokazuje. Wcześniej działało.
29-06-2018 18:16
Mieliśmy chwilowe problemy z ładowaniem aplikacji, teraz już wszystko powinno być ok. Zmniejsz ilość otwartych aplikacji w tle, sprawdź połączenie z internetem i spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie będziesz mógł wygenerować kodu BLIK - skontaktuj się z nami na naszej infolinii (32 357 00 69), postaramy się Ci pomóc.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |