Odpowiedz

BliK - zapamiętane sklepy oraz strony

Witam,

od dłuższego czasu korzystałem z płatności blik bez podawania kodu blik a jedynie poprzez autoryzację w aplikacji mobilnej. W dniu dzisiejszym nagle dla każdej transakcji na allegro zostałem przekierowany na stronę przelewy24 i musiałem wpisywać kod blik i dopiero potwierdzać w aplikacji mobilnej.

Na końcu zapytano mnie czy chce zapamiętać sklep więc potwierdziłem. Następna transakcja na allegro i nadal żąda podania kodu plik... Sklep jest widoczny w aplikacji > blik > zakupy bez kodu.

Dodatkowo również mam problem z zapamiętaniem przeglądarki. Wcześniej nie musiałem podawać również kodu BLIK przy innych sklepach internetowych tylko potwierdzałem w aplikacji mobilnej ( pokazywała się informacja z moim loginem do bankowości elektronicznej że przeglądarka jest powiązania i dlatego nie muszę podawać kodu blik). Niestety teraz przy płatności nie pojawia się pytanie jak ponizej ( w aplikacji > blik > zakupy bez kodu > przeglądarki > wszystkie mają status nieaktywne)

Na ekranie akceptacji transakcji zobaczysz komunikat:
„Jeśli przy następnej transakcji na tej przeglądarce nie chcesz wpisywać kodu BLIK, dodaj ją do zapamiętanych”.

Jeśli chcesz zapamiętać przeglądarkę, podaj PIN, którym logujesz się do Mojego ING mobile i wybierz opcję: „Zapamiętaj i potwierdź płatność”.

Na Twoim telefonie zobaczysz potwierdzenie: „Zrealizowaliśmy transakcję i dodaliśmy przeglądarkę do zapamiętanych”.

 

bardzo proszę o pomoc

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
New
New
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 927 wyświetleń)

Re: BliK - zapamiętane sklepy oraz strony

New Przyczyną tej sytuacji mogą być zabezpieczenia po stronie Allegro. Jeśli wystąpi kłopot z połączeniem, to płatność może wymagać kodu BLIK.
Status „nieaktywny” przy zapisanych przeglądarkach oznacza to, że minął dwuletni okres ważności przeglądarki, co powoduje konieczność ponownego zapisania przeglądarki, żeby móc nadal płacić bez kodu. Ważne, że płatność bez kodu nie działa w trybie incognito.
Dobrze, abyś wysłał do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy, co dokładnie się stało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy