22-09-2021 17:49 | Edytowano: 22-09-2021 17:50
23-09-2021 04:27 | Edytowano: 23-09-2021 04:36
23-09-2021 17:13
Postaramy się pomóc, ale prosimy o więcej szczegółów. W czym konkretnie możemy pomóc?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do bankowości internetowej możesz je zmienić. Zrobisz to, uzupełniając odpowiedni wniosek na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
27-10-2021 13:07

27-10-2021 13:51
Nie mamy Twojego pytania. W jakiej sprawie możemy Ci pomóc?
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |