08-03-2017 20:45
Witam. Niedawno zainstalowałem aplikację "Moje ING mobile" aby móc korzystać z konta maklerskiego. Przez jakiś czas działało dobrze, jednak od dwóch dni nie mogę przejść do modułu makler. Po kliknięciu "Przejdź do maklera" wylogowuje mnie z banku i nic więcej się nie dzieje. Reinstalacja nic nie zmienia. Jaka może być przyczyna tego problemu? Dodam, że telefon to Lumia 950 z Win 10, która zastąpiła Lumię 920 właśnie dlatego, że nie mogłem tam zainstalować nowej aplikacji.
08-03-2017 20:56 – ostatnio edytowany 09-03-2017 06:06 przez MarcinB
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, który dotyczy aplikacji maklerskiej. Prosimy zalogować się do modułu Makler w pełnej wersji bankowości internetowej.
08-03-2017 23:44
28-03-2017 08:08
Witam
Kiedy ukaże się nowa wersja 2.1?
29-03-2017 08:25
Nie mamy potwierdzonej daty udostępnienia wersji 2.1 dla systemu Windows 10 Mobile. @tomik1968 Odpowiadając na Twoje pytanie z innego wątka: nie możemy jeszcze przekazać daty, kiedy udostępnimy funkcję szybkiego przelewu przed zalogowaniem w aplikacji na ten system.
29-03-2017 08:33
Dziękuję za informację.
12-05-2017 11:04
A ja z pytaniem co z płatnościami zbliżeniowymi w telefonie i powiadomieniami push na windows phone 10?
15-05-2017 10:05
Nie planujemy płatności telefonem (HCE) dla Windows Phone 10.
Powiadomienia PUSH będą uruchomione, ale nie znamy jeszcze dokładnego terminu.
17-05-2017 15:27
W wersji 2.0.2 zauważyłem że na ekranie startowym, przed zalogowaniem po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przewinąć ekranu w dół.
Występił też duży problem z Blikiem. Chciałem zapłacić w internecie i po wskazaniu palcem pola do wpisania PIN żeby zatwierdzić transakcję nie chce wysuwać się klawiatura (Microsoft Lumia 650). Odinstalowałem i zainstalowałem aplikację ponownie i problem przewijania nadal występuje, nie sprawdziłem jeszcze Blika.
Czy ktoś już zgłaszał ten problem, bo nie sądzę że to problem z telefonem bo w innych opcjach w tej aplikacji a także w innych klawiatura zawsze się wysuwa?
Pozdrawiam
17-05-2017 21:35
Dalej nie działa, zgłosiłem to na infolinii. Sprawdziłem na innym telefonie (też Lumia 650) - jest tak samo. Zarówno na skrócie Blik na ekranie przed logowaniem jak i po zalogowaniu, po wpisaniu kodu w bankomacie nie można zatwierdzić PINem transakcji blik ponieważ nie wysuwa się klawiatura ekranowa, a dokładnie po dotknięciu palcem pola do wpisania PIN klawiatura na chwilę się pokazuje i zsuwa się po sekundzie na dół, po ponownym dotknięciu już się nie wysuwa, po dwukrotnym dotknięciu znów się na chwilę wysuwa i znika, po upłynięciu czasu ważności kodu wysuwa się prawidłowo i można już wpisać PIN ale już nie ma po co. Dokładnie tak samo zachowuje się na drugim telefonie. W innych przypadkach i innych aplikacjach klawiatura działa prawidłowo. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie powoduje żadnej zmiany. Przy wersji 2.0.1 wszystko było w porządku. Proszę o jak najszybszą naprawę tego błędu, nie mogę wypłacać środków z konta - zamknąłem kartę.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024