Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam. Niedawno zainstalowałem aplikację "Moje ING mobile" aby móc korzystać z konta maklerskiego. Przez jakiś czas działało dobrze, jednak od dwóch dni nie mogę przejść do modułu makler. Po kliknięciu "Przejdź do maklera" wylogowuje mnie z banku i nic więcej się nie dzieje. Reinstalacja nic nie zmienia. Jaka może być przyczyna tego problemu? Dodam, że telefon to Lumia 950 z Win 10, która zastąpiła Lumię 920 właśnie dlatego, że nie mogłem tam zainstalować nowej aplikacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Ryszard
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2017
Wiadomość 101 z 159 (12 154 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, który dotyczy aplikacji maklerskiej. Prosimy zalogować się do modułu Makler w pełnej wersji bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 102 z 159 (12 151 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękuję za odpowiedź. Oczywiście z konieczności loguję się przez przeglądarkę, jednak logowanie przez aplikację jest prostsze i szybsze, dlatego właśnie ją instalujemy oczekując prawidłowego działania.
Odpowiedz
0 Lajków
Ryszard
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2017
Wiadomość 103 z 159 (12 137 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam

Kiedy ukaże się nowa wersja 2.1?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 104 z 159 (11 803 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nie mamy potwierdzonej daty udostępnienia wersji 2.1 dla systemu Windows 10 Mobile. @Konto usunięte Odpowiadając na Twoje pytanie z innego wątka: nie możemy jeszcze przekazać daty, kiedy udostępnimy funkcję szybkiego przelewu przed zalogowaniem w aplikacji na ten system. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 105 z 159 (11 743 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękuję za informację.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 106 z 159 (11 740 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

A ja z pytaniem co z płatnościami zbliżeniowymi w telefonie i powiadomieniami push na windows phone 10?

Odpowiedz
0 Lajków
lookrecja82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-05-2017
Wiadomość 107 z 159 (10 692 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nie planujemy płatności telefonem (HCE) dla Windows Phone 10.

Powiadomienia PUSH będą uruchomione, ale nie znamy jeszcze dokładnego terminu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 108 z 159 (10 588 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W wersji 2.0.2 zauważyłem że na ekranie startowym, przed zalogowaniem po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przewinąć ekranu w dół.

Występił też duży problem z Blikiem. Chciałem zapłacić w internecie i po wskazaniu palcem pola do wpisania PIN żeby zatwierdzić transakcję nie chce wysuwać się klawiatura (Microsoft Lumia 650). Odinstalowałem i zainstalowałem aplikację ponownie i problem przewijania nadal występuje, nie sprawdziłem jeszcze Blika.

Czy ktoś już zgłaszał ten problem, bo nie sądzę że to problem z telefonem bo w innych opcjach w tej aplikacji a także w innych klawiatura zawsze się wysuwa?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 109 z 159 (10 509 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dalej nie działa, zgłosiłem to na infolinii. Sprawdziłem na innym telefonie (też Lumia 650) - jest tak samo. Zarówno na skrócie Blik na ekranie przed logowaniem jak i po zalogowaniu, po wpisaniu kodu w bankomacie nie można zatwierdzić PINem transakcji blik ponieważ nie wysuwa się klawiatura ekranowa, a dokładnie po dotknięciu palcem pola do wpisania PIN klawiatura na chwilę się pokazuje i zsuwa się po sekundzie na dół, po ponownym dotknięciu już się nie wysuwa, po dwukrotnym dotknięciu znów się na chwilę wysuwa i znika, po upłynięciu czasu ważności kodu wysuwa się prawidłowo i można już wpisać PIN ale już nie ma po co. Dokładnie tak samo zachowuje się na drugim telefonie. W innych przypadkach i innych aplikacjach klawiatura działa prawidłowo. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie powoduje żadnej zmiany. Przy wersji 2.0.1 wszystko było w porządku. Proszę o jak najszybszą naprawę tego błędu, nie mogę wypłacać środków z konta - zamknąłem kartę.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 110 z 159 (10 479 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy