Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Automatyczne uzupelnenie kodu z SMS w aplikacji ING

Często w momencie kiedy w aplikacji ING generuję kod BLIK to aplikacja prosi wpisać kod autoryzacyjny dostarczony SMS-em z banku. Czy istnieje możliwość żeby aplikacja ING sama odczytała treść SMS-a z banku i wpisała kod autoryzacyjny? Wielu innych aplikacji mobilnych mogą to robić. Dlaczego aplikacja Moje ING jeszcze nie posiada takiej opcji ułatwiającej życie klientów?

Odpowiedz
0 Lajków
ruslanabdulla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
20-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 015 wyświetleń)

Re: Automatyczne uzupelnenie kodu z SMS w aplikacji ING

Nie planujemy zmian w tym zakresie. Jest to kwestia bezpieczeństwa. Automatyczne kopiowanie sprawia, że klienci nie zapoznają się z faktyczną treścią wiadomości SMS, nie sprawdzają, czego dotyczy dyspozycja i przez to są zdecydowanie bardziej narażeni na oszustwa. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 761 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Dzień dobry,

mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".

Czy do inwestycji wliczają się w

...

22-03-2025
Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry, 

mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.

Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest

...

22-03-2025
Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzien dobry,

 

Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez

...

22-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy