03-11-2018 21:52 | Edytowano: 03-11-2018 21:57
03-11-2018 22:07
13-11-2018 17:50
13-11-2018 18:00
14-11-2018 13:19
No i wygląda na to, że usługa zostanie uruchomiona jednak w styczniu 2019 (najwcześniej)
14-11-2018 13:21
21-11-2018 09:59
21-11-2018 10:27
Analizujemy różne metody w obszarze płatności mobilnych. O naszych planach będziemy informować na bieżąco.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
LUB
Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Wybierz sobie co Ci pasuje
21-11-2018 12:32 | Edytowano: 21-11-2018 12:35
22-11-2018 21:36
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |