03-11-2018 21:52 | Edytowano: 03-11-2018 21:57
03-11-2018 22:07
13-11-2018 17:50
13-11-2018 18:00
14-11-2018 13:19
No i wygląda na to, że usługa zostanie uruchomiona jednak w styczniu 2019 (najwcześniej)
14-11-2018 13:21
21-11-2018 09:59
21-11-2018 10:27
Analizujemy różne metody w obszarze płatności mobilnych. O naszych planach będziemy informować na bieżąco.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
LUB
Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Wybierz sobie co Ci pasuje ![]()
21-11-2018 12:32 | Edytowano: 21-11-2018 12:35
22-11-2018 21:36
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |