Odpowiedz

Aplikacja moje ING nie działa

Witam,
Mam pewien problem. Po przesiadce na nowy telefon (Samsung Galaxy S20 FE, wcześniej posiadałem Samsunga Galaxy A40), aplikacja Moje ING przestała działać. Po kliknięciu pojawia się pomarańczowy ekran z logiem banku natomiast po chwili aplikacja samoczynnie się zamyka. Próbowałem odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie, nie przyniosło to żadnych efektów. Proszę o pomoc gdyż nie ukrywam z aplikacji byłem bardzo zadowolony i nigdy wcześniej nie miałem z nią żadnych problemów.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Furren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 1 z 3 (15 752 wyświetleń)

Re.: Aplikacja moje ING nie działa

Allegro developer mi pomogło mianowicie nie działały różne apki w smartfonie go google daje ciała co chwilę zainstaluj android system webview i zrób aktualizuj, wszystko wróciło do normy.
Kordek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
23-03-2021
Wiadomość 2 z 3 (15 666 wyświetleń)

Re.: Aplikacja moje ING nie działa

Dzięki wielkie za pomoc, pomogło Emotikon: Szczęśliwy
Furren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-03-2021
Wiadomość 3 z 3 (15 580 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy