Odpowiedz

Aplikacja mobilna nie działa iOS

[ Edytowane ]

Wiadomość do speców od aplikacji mobilnej.

 

Zabraliście dobrze działającą aplikację mobilną z dniem 30 czerwca br., która była lekka, przejrzysta i nie sprawiała problemów. Nowa aplikacja, do której zmusiliście ludzi nie pozwala korzystać z konta na telefonie z systemem iOS. Próba zalogowania się do konta to ruletka, udaje się raz na 10 razy, niezależnie czy aktualnie korzysta się z WiFi czy LTE. Przywróćcie starą aplikację albo naprawcie nową tak abym mógł w każdej chwili korzystać z mojego konta.

szefING
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (12 978 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna nie działa iOS

[ Edytowane ]

Nowa aplikacja pozwala nam na realizaję czynności, które w poprzedniej nie były mozliwe. 
Zmiany były konieczne, abyśmy mogli rozwijać naszą bankowość.
Wyczyść pamięć podręczną. Zwolnienie pamięci RAM w telefonie również powinno pomóc.
Jeżeli nie - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem  32 357 00 10,
  • po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę w telefonie - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (12 949 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna nie działa iOS

To nie android, aby konieczne było zwalnianie pamięci RAM przed uruchomieniem aplikacji. Aplikacja nie działa prawidłowo na dwóch telefonach, z systemem iOS 9.3.5 oraz 11.4. Pozostaje tylko zmienić bank. Temat do zamknięcia. 

Odpowiedz
0 Lajków
szefING
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (12 907 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy