Odpowiedz
Highlighted

Aplikacja mobilna nie działa iOS

[ Edytowane ]

Wiadomość do speców od aplikacji mobilnej.

 

Zabraliście dobrze działającą aplikację mobilną z dniem 30 czerwca br., która była lekka, przejrzysta i nie sprawiała problemów. Nowa aplikacja, do której zmusiliście ludzi nie pozwala korzystać z konta na telefonie z systemem iOS. Próba zalogowania się do konta to ruletka, udaje się raz na 10 razy, niezależnie czy aktualnie korzysta się z WiFi czy LTE. Przywróćcie starą aplikację albo naprawcie nową tak abym mógł w każdej chwili korzystać z mojego konta.

szefING
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
03-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (6 637 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna nie działa iOS

[ Edytowane ]

Nowa aplikacja pozwala nam na realizaję czynności, które w poprzedniej nie były mozliwe. 
Zmiany były konieczne, abyśmy mogli rozwijać naszą bankowość.
Wyczyść pamięć podręczną. Zwolnienie pamięci RAM w telefonie również powinno pomóc.
Jeżeli nie - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem  32 357 00 10,
  • po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę w telefonie - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
234
49
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (6 608 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna nie działa iOS

To nie android, aby konieczne było zwalnianie pamięci RAM przed uruchomieniem aplikacji. Aplikacja nie działa prawidłowo na dwóch telefonach, z systemem iOS 9.3.5 oraz 11.4. Pozostaje tylko zmienić bank. Temat do zamknięcia. 

Odpowiedz
0 Lajków
szefING
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
03-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (6 566 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy