Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Ostatecznie zrezygnowany postanowiłem założyć konto u konkurencji w celu korzystania z działającej aplikacji mobilnej, to co ING wyprawia ze swoją aplikacją mobilną jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe.

Z każdą kolejną zmianą jest więcej błędów a aplikacja działa jeszcze wolniej i niestabilnie, zarówno na Androidzie jak i na iOS.

Druga sprawa - na swoim głównym telefonie używam Androida bez Google Apps, co do tej pory nie było problemem. Niestety od wersji 2.8.1 nie jestem już w stanie nawet uruchomić Waszej aplikacji. 

Kończę spłacać kredyt w ING i naprawdę chciałem mieć wszystkie usługi bankowe w jednym miejscu, ale nic za wszelką cenę.

Byłoby super gdyby deweloperzy mobilnej aplikacji ING przed wypuszczeniem kolejnej "jeszcze lepszej" wersji poczytali opinie ludzi tu i w sklepie mobilnym. Wydaje mi się, że priorytetem powinna być zgodność z jak największą ilością urządzeń oraz zapewnienie stabilnej wersji z podstawową funkcjonalnością. Idąc w obecnym kierunku odpychacie od siebie kolejnych klientów.

Pozdrawiam,

Piotr

Piotr1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (7 181 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Jakieś 2 tygodnie temu coś mnie podkusiło i spróbowałem zainstalować aktualną wersję aplikacji. Jakież było moje zdziwienie, wszystko działa jakby nigdy nic! Oczywiście nie mam push notifications (wymagających Google Apps, których nie chcę w swoim telefonie), ale wszystkie funkcjonalności, na których mi zależało działają bez zarzutu. Nie wiem czy to przypadek, czy ktoś rzeczywiście czyta te wiadomości, ale to naprawdę miła niespodzianka Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2018
Wiadomość 2 z 4 (6 571 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Cieszę się, że przekonałeś się do naszej aplikacji.
Wszystkie wiadomości analizujemy na bieżąco, a Wasze sugestie przekazujemy do odpowiednich zespołów Emotikon: Szczęśliwy
Zachęcam do aktywnego bankowania Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 4 (6 488 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Zachęcajcie lepiej do płacenia za pomocą Apple Pay.... upssss Wy tego nie macie 😱
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 4 z 4 (6 266 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy