27-12-2021 18:42 | Edytowano: 27-12-2021 18:54
Witam. Dwa tygodnie temu po aktualizacji Aplikacji ING aplikacja zamyka się przy próbie logowania.
Próbowałem oczywiście ponownie zainstalowac aplikację/czyścić dane itp.
Znalazłem na forum temat w którym ktoś miał już podobny problem:
https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-moje-ING-nie-działa/td-p/31795
Przy czym u mnie aktualizacja Android WebView nie rozwiązuje problemu.
Dodam że telefon mimo że posiada androida 8.0.0 (system który ma już prawie 5 lat) to według ING jest nadal wspierany ponieważ minimalna wspierana wersja androida dla aplikacji to 7.0
Sprawa oczywiście jest zgłoszona do działu technicznego ale szukam kogoś kto spotkał się z podobnym problemem (być może ktoś już sam się z tym uporał) bo nie ukrywam że brak aplikacji jest bardzo uporczywy a obsługa techniczna nie jest zbyt szybka ![]()
28-12-2021 18:40
Witaj,
proszę spróbuj jeszcze wykonać te czynności. Może już jedna z nich pomoże i poprawi działanie naszej aplikacji:
- sprawdź działanie aplikacji osobno na wifi i danych mobilnych,
- usuń wszystkie urządzenia zaufane (możesz to zrobić w Moim ING również przez przeglądarkę opcja ikona osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia). Następnie na nowo dodasz swój telefon do zaufanych,
- usuń dane sklepu Google Play w telefonie Ustawienia - Aplikacje - Google Play - Pamięć - Usuń wszystkie dane,
- zaktualizuj przeglądarkę Chrome i usuń dane przeglądarki mobilnej w Ustawienia - Aplikacje - Chrome - Pamięć - Usuń wszystkie dane.
Jeżeli te czynności nie przyniosą poprawy, to poczekaj proszę na odpowiedź ze zgłoszenia technicznego.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |