Odpowiedz

Aplikacja ING nie działa

[ Edytowane ]

Witam. Dwa tygodnie temu po aktualizacji Aplikacji ING aplikacja zamyka się przy próbie logowania.

Próbowałem oczywiście ponownie zainstalowac aplikację/czyścić dane itp.

Znalazłem na forum temat w którym ktoś miał już podobny problem:
https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-moje-ING-nie-działa/td-p/31795

Przy czym u mnie aktualizacja Android WebView nie rozwiązuje problemu.
Dodam że telefon mimo że posiada androida 8.0.0 (system który ma już prawie 5 lat) to według ING jest nadal wspierany ponieważ minimalna wspierana wersja androida dla aplikacji to 7.0

Sprawa oczywiście jest zgłoszona do działu technicznego ale szukam kogoś kto spotkał się z podobnym problemem (być może ktoś już sam się z tym uporał) bo nie ukrywam że brak aplikacji jest bardzo uporczywy a obsługa techniczna nie jest zbyt szybka Emotikon: Język

Odpowiedz
0 Lajków
Noxern
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 704 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa

Witaj,
proszę spróbuj jeszcze wykonać te czynności. Może już jedna z nich pomoże i poprawi działanie naszej aplikacji:
- sprawdź działanie aplikacji osobno na wifi i danych mobilnych,
- usuń wszystkie urządzenia zaufane (możesz to zrobić w Moim ING również przez przeglądarkę opcja ikona osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia). Następnie na nowo dodasz swój telefon do zaufanych,
- usuń dane sklepu Google Play w telefonie Ustawienia - Aplikacje - Google Play - Pamięć - Usuń wszystkie dane,
- zaktualizuj przeglądarkę Chrome i usuń dane przeglądarki mobilnej w Ustawienia - Aplikacje - Chrome - Pamięć - Usuń wszystkie dane.

Jeżeli te czynności nie przyniosą poprawy, to poczekaj proszę na odpowiedź ze zgłoszenia technicznego. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
595
114
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy