27-12-2021 18:42 | Edytowano: 27-12-2021 18:54
Witam. Dwa tygodnie temu po aktualizacji Aplikacji ING aplikacja zamyka się przy próbie logowania.
Próbowałem oczywiście ponownie zainstalowac aplikację/czyścić dane itp.
Znalazłem na forum temat w którym ktoś miał już podobny problem:
https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-moje-ING-nie-działa/td-p/31795
Przy czym u mnie aktualizacja Android WebView nie rozwiązuje problemu.
Dodam że telefon mimo że posiada androida 8.0.0 (system który ma już prawie 5 lat) to według ING jest nadal wspierany ponieważ minimalna wspierana wersja androida dla aplikacji to 7.0
Sprawa oczywiście jest zgłoszona do działu technicznego ale szukam kogoś kto spotkał się z podobnym problemem (być może ktoś już sam się z tym uporał) bo nie ukrywam że brak aplikacji jest bardzo uporczywy a obsługa techniczna nie jest zbyt szybka ![]()
28-12-2021 18:40
Witaj,
proszę spróbuj jeszcze wykonać te czynności. Może już jedna z nich pomoże i poprawi działanie naszej aplikacji:
- sprawdź działanie aplikacji osobno na wifi i danych mobilnych,
- usuń wszystkie urządzenia zaufane (możesz to zrobić w Moim ING również przez przeglądarkę opcja ikona osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia). Następnie na nowo dodasz swój telefon do zaufanych,
- usuń dane sklepu Google Play w telefonie Ustawienia - Aplikacje - Google Play - Pamięć - Usuń wszystkie dane,
- zaktualizuj przeglądarkę Chrome i usuń dane przeglądarki mobilnej w Ustawienia - Aplikacje - Chrome - Pamięć - Usuń wszystkie dane.
Jeżeli te czynności nie przyniosą poprawy, to poczekaj proszę na odpowiedź ze zgłoszenia technicznego.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |