18-01-2021 12:28
19-01-2021 12:54
@giobuk Bankowość internetową odblokujesz przez uzupełnienie wniosku na naszej stronie internetowej. Wejdź na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i następnie opcja Nadaj nowe hasło. Jeśli masz aktualny numer telefonu do autoryzacji, to wyślemy do Ciebie SMS-a z kodem do odblokowania konta. Jeśli SMS do Ciebie nie dojdzie, to wyłącz i włącz telefon i spróbuj ponownie. W przypadku dodatkowych kłopotów z odblokowaniem konta zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69. Infolinia działa 24/7. Jesteśmy też dostępni w oddziale.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024