Odpowiedz
Bankowość internetowa została zablokowana.Jeśli wprowadzę dane, nie otrzymam wiadomości tekstowej.Prosimy o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
giobuk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 251 wyświetleń)

@giobuk Bankowość internetową odblokujesz przez uzupełnienie wniosku na naszej stronie internetowej. Wejdź na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i następnie opcja Nadaj nowe hasło. Jeśli masz aktualny numer telefonu do autoryzacji, to wyślemy do Ciebie SMS-a z kodem do odblokowania konta. Jeśli SMS do Ciebie nie dojdzie, to wyłącz i włącz telefon i spróbuj ponownie. W przypadku dodatkowych kłopotów z odblokowaniem konta zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69. Infolinia działa 24/7. Jesteśmy też dostępni w oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 222 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię

...

23-12-2024
Limit zadłużenia

Dzien dobry. Proszę o poradę. Na swoim koncie bankowym mam limit zadłużenia na 10 000 zł. Obecnie mam umowę na czas określony, wiem limit powinnam zamknac 2 marca 2025. Niestety do tego czasu nie uda ...

23-12-2024
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy