Pamietam ze Android Pay tez od razu w ING nie było ale szybko była deklaracja, ze wprowadzą I wprowadzili
Teraz nie ma żadnego konkretu niestety Dlatego jeszcze czekam do końca września
a wiesz dlaczego szybko napisali, że wprowadzą? bo użytkowników korzystających z Androida jest w Polsce mnóstwo, a tych korzystających z iUrządzeń garstka, do tego nie każdy z nich chce płacić telefonem/ta
Wyświetlaj informację przez pół roku, że od pewnego momentu będzie tylko nowy system (który nie pasuje każdemu, bo znaczna część osób woli proste rozwiązania), wprowadź nowy system. Klient ma problem dotyczący danych osobowych, odeślij go do jeszcze działającego starego systemu bo w nowym nie ma takiej funkcji. Klient rozwiązuje swój problem w starej wersji i przy okazji widzi informację:
sms-y z kodami do transakcji przychodzą na numer 883 *** *** a informacje o dużych przelewach czy powiadomienie "wysłaliśmy ostatni sms....." na numer 514 *** ***
Chciałem, żeby obie informacje przychodziły na numer 883, ale zarówno w zakładce "dane" jak i "bezpieczeństwo" ten numer jest już wpisany. Gdzie jeszcze można tego szukać?
A co dokładnie musiałoby się zmienić? Moje zarobki czy wartość mieszkania? Te za 115-120tys było idealne, ale mam również możliwość zakupu "gorszego" za 95tys. Jak wtedy wyglądałaby wstępna decyzja?