05-12-2017 23:14
Witam
Mój problem jest taki:
sms-y z kodami do transakcji przychodzą na numer 883 *** *** a informacje o dużych przelewach czy powiadomienie "wysłaliśmy ostatni sms....." na numer 514 *** ***
Chciałem, żeby obie informacje przychodziły na numer 883, ale zarówno w zakładce "dane" jak i "bezpieczeństwo" ten numer jest już wpisany. Gdzie jeszcze można tego szukać?
06-12-2017 10:49 | Edytowano: 06-12-2017 10:54
Wejdź do starej wersji systemu INGBankOnline.
Następnie Profil > Ustawienia: serwis SMS.
Tam wyświetli się numer, który możesz zweryfikować, ewentualnie zmienić.
W nowej wersji Moje ING również nie mam pojęcia gdzie można to definiować.
Na stronie
https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/halo-slaski/serwis-sms
Usługa Serwis SMS dostępna jest w zakładce Profil Użytkownika → Serwis SMS → Udostępnienie.
Zdaje się, że to jednak do tego co napisałem na początku.
06-12-2017 11:06
nowynaforum, numer telefonu do serwisu SMS możesz zmienić w sposób, który opisał mcumberpl. W Moim ING nie udostępniliśmy jeszcze tej funkcji.
06-12-2017 17:46
ING:
Wyświetlaj informację przez pół roku, że od pewnego momentu będzie tylko nowy system (który nie pasuje każdemu, bo znaczna część osób woli proste rozwiązania), wprowadź nowy system. Klient ma problem dotyczący danych osobowych, odeślij go do jeszcze działającego starego systemu bo w nowym nie ma takiej funkcji. Klient rozwiązuje swój problem w starej wersji i przy okazji widzi informację:
"Zmiana danych osobowych
Swoje dane osobowe możesz zmienić w nowym systemie bankowości internetowej Moje ING"
Aż chce się wstawić tego mema:
https://vignette.wikia.nocookie.net/meme/images/8/81/Genius-meme.png/revision/latest?cb=201406261827...
Dziękuję @Konto usunięteza pomoc
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |