05-12-2017 23:14
Witam
Mój problem jest taki:
sms-y z kodami do transakcji przychodzą na numer 883 *** *** a informacje o dużych przelewach czy powiadomienie "wysłaliśmy ostatni sms....." na numer 514 *** ***
Chciałem, żeby obie informacje przychodziły na numer 883, ale zarówno w zakładce "dane" jak i "bezpieczeństwo" ten numer jest już wpisany. Gdzie jeszcze można tego szukać?
06-12-2017 10:49 | Edytowano: 06-12-2017 10:54
Wejdź do starej wersji systemu INGBankOnline.
Następnie Profil > Ustawienia: serwis SMS.
Tam wyświetli się numer, który możesz zweryfikować, ewentualnie zmienić.
W nowej wersji Moje ING również nie mam pojęcia gdzie można to definiować.
Na stronie
https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/halo-slaski/serwis-sms
Usługa Serwis SMS dostępna jest w zakładce Profil Użytkownika → Serwis SMS → Udostępnienie.
Zdaje się, że to jednak do tego co napisałem na początku.
06-12-2017 11:06
nowynaforum, numer telefonu do serwisu SMS możesz zmienić w sposób, który opisał mcumberpl. W Moim ING nie udostępniliśmy jeszcze tej funkcji.
06-12-2017 17:46
ING:
Wyświetlaj informację przez pół roku, że od pewnego momentu będzie tylko nowy system (który nie pasuje każdemu, bo znaczna część osób woli proste rozwiązania), wprowadź nowy system. Klient ma problem dotyczący danych osobowych, odeślij go do jeszcze działającego starego systemu bo w nowym nie ma takiej funkcji. Klient rozwiązuje swój problem w starej wersji i przy okazji widzi informację:
"Zmiana danych osobowych
Swoje dane osobowe możesz zmienić w nowym systemie bankowości internetowej Moje ING"
Aż chce się wstawić tego mema:
https://vignette.wikia.nocookie.net/meme/images/8/81/Genius-meme.png/revision/latest?cb=201406261827...
Dziękuję @Konto usunięteza pomoc ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |