O Tom___

Tom___
0 Polubień
0 Rozwiązań
3 Postów
Re: Re.: Zakup biletu w aplikacji mobilnej

Wydaje mi się, że wystarczy zmienić kolejność czynności.

Teraz po dotknięciu Mój transport następuje logowanie do aplikacji. A mogłoby być tak. Po dotknięciu Mój transport nastąpiłby wybór rodzaju biletu (mogłyby być tu zapisane ulubione bilety), następnie byłoby logowanie do aplikacji, wpisanie numeru bocznego pojazdu i dotknięcie OK, które kończyłoby zakup i powodowałoby wylogowanie z aplikacji.

...
1
Tom___
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Zakup biletu w aplikacji mobilnej
Sprawdziłem dziś ponownie opcję zakupu biletu. Nie da się. W momencie kiedy trzeba przepisać kod z sms-a najprawdopodobniej mija czas zakupu biletu i klikanie Potwierdź już nic nie robi. Ta funkcja wymaga zmiany sposobu potwierdzania zakupu. Inaczej będzie bezużyteczna.
3
Tom___
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Zakup biletu w aplikacji mobilnej

Chciałbym poruszyć kwestię zakupu biletu w aplikacji mobilnej. Uważam, że jest to niemożliwe.
Czas na zakup biletu wynosi 17s (taki jest wymuszony przez dostawcę usługi). Zakładam, że liczy się on od momentu wybrania konkretnego biletu.
W tym czasie trzeba wpisać numer boczny pojazdu, potem podać PIN do aplikacji, a potem przychodzi jeszcze sms autoryzacyjny, z którego trzeba przepisać 6-cyfrowy kod

...
4
Tom___
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎05-07-2023 07:53
Data ostatnich odwiedzin ‎10-07-2023 21:13
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 3
Posty, które lubię