Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 467 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
243
52
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 358 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Robót inwestycyjny

Witam. Założyłem robota inwestycyjnego, wpłaciłem 1000zł i ... no właśnie stan funduszy pokazuje mi na 0zł. Po jakim okresie czasu zobaczę zakupione produkty? Dodam, że minęły 3 dni od momentu podpisa...

02-07-2022
Wypłata euro

Czy z konta walutowego można wypłacić gotówkę w euro czy następuje przewalutowanie na złotówki?

02-07-2022
Zajęcie komornicze

Witam, chodzi mi o kwotę wolna od zajęcia , bo jak można z 1600 zł wypłaty potracić ponad 600 zł ? Gdzie jest za to odpowiedzialny pracownik ? Jak z kolejnej wypłaty ok 2300 można potracić 1200 zł, kw

...

02-07-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy