Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (9 069 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu. 

23-04-2025
Re.: Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.

Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,

podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.

Późni

...

23-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam mam dokładnie taki sam problem z dźwiękiem przy odblokowywaniu plus zapetlona aplikacja ing. Czy ktoś może to naprawić albo zna rozwiązanie?
Tylko proszę mnie nie przekierowywać że mam zgłosić ja...

23-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy