Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 873 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
189
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 764 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Cofnięcie przelewu

Jeżeli udało Ci się wycofać przelew, to nie dotarł on do odbiorcy Emotikon: Szczęśliwy Tym samym tamta osoba nie zobaczy danych tego przelewu. 

20-06-2021
Re: Czasy procesowe

Dziękuję, przez infolinię udało mi się wyjaśnić, coś się dzieje. Niestety zawalił mój "opiekun" wniosku. Jak wygląda procedura skargi na opiekuna? Wykazuje się taka niekompetencja,że brak mi sił,żeby ...

19-06-2021
Cofnięcie przelewu

Witam, chciałbym zapytać czy po cofnięciu błędnie zatytułowanego przelewu zaraz po wysłaniu go, odbiorca będzie widział, że wysłałem przelew, a następnie go cofnąłem czy nie uzyska żadnej informacji w

...

20-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy