Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (8 522 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
342
66
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 411 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto Active

Aktywa to suma sald środków zgromadzonych na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, terminowych lokatach oszczędnościowych prowadzonych w Banku w PLN lub w walutach obcych (rów...

17-01-2025
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Przez forum trudno nam jednak odnieść się do takiej indywidualnej sytuacji. Proponuję kontakt z opiekunem, który przyjmował wniosek i z

...

17-01-2025
Re.: Splata kredytu

Wcześniejszą spłatę kredytu możesz wykonać w dowolnym momencie, najwygodniej w swojej bankowości internetowej w szczegółach swojego kredytu.

Jeśli zawarliśmy umowę po 21 lipca 2017 r. nie pobierzemy o

...

17-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy