04-07-2020 13:00
05-07-2020 12:47
Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody,
Cześć,
czy mogę skorzystać z wakacji kredytowych w przypadku gdy jeden z współkredytobiorców skorzystał już z wakacji kredytowych w innym banku dla kredytu hipotecznego zaspokającego jego własne potrze
... 17-08-2022Jest jeszcze opcja wyslania wlasnego wniosku elektronicznie poprzez aplikacje jako zalaczony dokument, skoro placowka odmawia przyjecia wniosku pisemnego, co jest samo w sobie karygodne.
17-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |