Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 683 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
254
53
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 574 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe na wszystkie raty.

Złożyłam wniosek o wakacje kredytowe na kolejna oraz wszystkie następne raty. Płatność mam 5 każdego miesiąca. Faktycznie 5 sierpnia rata noe została pobrana. Otrzymałam natomiast nowy harmonogram, w ...

17-08-2022
Wakacje kredytowe gdy jeden z współkredytobiorców już z nich korzysta

Cześć,

czy mogę skorzystać z wakacji kredytowych w przypadku gdy jeden z współkredytobiorców skorzystał już z wakacji kredytowych w innym banku dla kredytu hipotecznego zaspokającego jego własne potrze

...

17-08-2022
Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Jest jeszcze opcja wyslania wlasnego wniosku elektronicznie poprzez aplikacje jako zalaczony dokument, skoro placowka odmawia przyjecia wniosku pisemnego, co jest samo w sobie karygodne.

17-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy