27-09-2021 11:35
Witam mam wszystkie dane do przelewu walutowego z konta EUR.
i nie moge wyslac pieniedzy ponieaz wyskakuje blad brak pobrania danych sprobuj ponownie . to sa dane .
Account NameBank NameBank AddressIBAN NumberBIC CodeDeposit Reference
Banxa |
Clear Junction Limited |
4th Floor Imperial House, 15 Kingsway, London, United Kingdom, WC2B 6UN |
GB22CLJU04130729901797 |
CLJUGB21 |
3595323 |
28-09-2021 11:40
Jeżeli wpisałeś wszystkie dane poprawnie możliwe, że masz błąd przeglądarki internetowej.
Spróbuj w obecnej przeglądarce wyczyścić pliki cookie lub zalogować się na innej.
Jak przelew robisz z poziomu aplikacji mobilnej spróbuj zrestartować swój telefon lub wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach telefonu.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |