Odpowiedz

przelew alutowy

Witam mam wszystkie dane do przelewu walutowego z konta EUR.

i nie moge wyslac pieniedzy ponieaz wyskakuje blad brak pobrania danych sprobuj ponownie . to sa dane .

Account NameBank NameBank AddressIBAN NumberBIC CodeDeposit Reference

Banxa
Clear Junction Limited
4th Floor Imperial House, 15 Kingsway, London, United Kingdom, WC2B 6UN
GB22CLJU04130729901797
CLJUGB21
3595323
Odpowiedz
0 Lajków
Rasija
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 979 wyświetleń)

Re: przelew alutowy

Jeżeli wpisałeś wszystkie dane poprawnie możliwe, że masz błąd przeglądarki internetowej.
Spróbuj w obecnej przeglądarce wyczyścić pliki cookie lub zalogować się na innej. 
Jak przelew robisz z poziomu aplikacji mobilnej spróbuj zrestartować swój telefon lub wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach telefonu.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 954 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy