02-11-2017 07:07
Dziękuje za informacje.
Potwierdza to przypadki gdy wpisujemy dane karty innej niż kredytowa, a taką właśnie wymaga sprzedawca/usługodawca.
Na początku jest potwierdzenie, po czym przychodzi wiadomość, że nie można było dokonać sprzedaży/rezerwacji z powodu nieprawidłowych danych karty.
02-11-2017 07:08 | Edytowano: 02-11-2017 07:09
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |