05-06-2019 20:30
06-06-2019 18:27
@ananimowy Posiadamy w ofercie trzy konta walutowe: EUR, USD, GBP. Przy każdym z nich możesz wpłacać i wypłacać pieniądze w naszych oddziałach. Po jednej wpłacie i wypłacie możesz wykonać za darmo w okresie rozliczeniowym (29 dzień miesiąca- 28 dzień miesiąca następnego). Za każdą kolejną w danym okresie pobierzemy 9 zł.
Każde z tych kont możesz podłączyć do karty Visa Zbliżeniowa, którą wydajemy do konta w PLN. Dzięki temu unikniesz opłat za przewalutowanie przy płatnościach kartą. W przypadku konta w euro możesz bezpłatnie wypłacić pieniądze z jednego z naszych bankomatów, które obsługują tę walutę. Ich listę znajdziesz tutaj https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat&filter=euro
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |