Płatności

Odpowiedz

płatności cykliczne za usługi google

Mam podpiętą kartę firmową Mastercard żeby płacić automatycznie za konto w Google. Powinno mi ściągać co miesiąc odpowiednią kwotę z konta. Wszystko było dobrze dopóki to była karta z mBanku, ale po podpięciu karty (karta zwykła, nie wirtualna) ING płatności nie przechodzą. Co miesiąc mam to samo: google wysyła mi informację że płatność nie przeszła, brak kodu błędu:

 

We couldn't process your payment of XXX.
Your bank or credit institution gave the following details about the decline: No reason provided by your financial institution

 

Raz się kontaktowałem z ING, powiedziano mi że nie mają pojęcia czemu google nie przepuszcza, u nich wszystko gra. Chwilę po rozmowie płatność przeszła, zgaduję że Pani kliknęła jakiś magiczny guziczek i poszło. Ale co miesiąc mam to samo. Powiadomienie, płatność odrzucona, idę klikam po naście, czasem dziesiąt razy ponów płatność, zazwyczaj za którymś razem przechodzi. Ale trochę szlag mnie trafia. Ma ktoś jakiś pomysł?

Odpowiedz
0 Lajków
msztolcman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (3 143 wyświetleń)

Re: płatności cykliczne za usługi google

Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 078 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy