Płatności

Odpowiedz

płatności cykliczne za usługi google

Mam podpiętą kartę firmową Mastercard żeby płacić automatycznie za konto w Google. Powinno mi ściągać co miesiąc odpowiednią kwotę z konta. Wszystko było dobrze dopóki to była karta z mBanku, ale po podpięciu karty (karta zwykła, nie wirtualna) ING płatności nie przechodzą. Co miesiąc mam to samo: google wysyła mi informację że płatność nie przeszła, brak kodu błędu:

 

We couldn't process your payment of XXX.
Your bank or credit institution gave the following details about the decline: No reason provided by your financial institution

 

Raz się kontaktowałem z ING, powiedziano mi że nie mają pojęcia czemu google nie przepuszcza, u nich wszystko gra. Chwilę po rozmowie płatność przeszła, zgaduję że Pani kliknęła jakiś magiczny guziczek i poszło. Ale co miesiąc mam to samo. Powiadomienie, płatność odrzucona, idę klikam po naście, czasem dziesiąt razy ponów płatność, zazwyczaj za którymś razem przechodzi. Ale trochę szlag mnie trafia. Ma ktoś jakiś pomysł?

Odpowiedz
0 Lajków
msztolcman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 216 wyświetleń)

Re: płatności cykliczne za usługi google

Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 151 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy