Płatności

Odpowiedz

Zwrot na kartę w obcej walucie

Witam, dzisiaj około godziny pierwszej w nocy mimo zaksięgowania zwrotu na kartę wirtualną dalej nie otrzymałem na nią sumy, która została wysłana-pieniądze niby przyszły ale dalej ich nie ma. Moje pytanie brzmi czy w związku z tym, że przyszły one w obcej walucie(w euro) przez przewalutowanie środki pojawią sie później na koncie- jeżeli nie to jaka jest tego przyczyna?.
Odpowiedz
0 Lajków
Tomaz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-01-2017
Wiadomość 1 z 3 (5 935 wyświetleń)

Re.: Zwrot na kartę w obcej walucie

Jeszcze dodam, że saldo karty przed zwrotem nie było na minusie.
Odpowiedz
0 Lajków
Tomaz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-01-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 920 wyświetleń)

Re.: Zwrot na kartę w obcej walucie

W celu wyjaśnienia sytuacji, proszę o kontakt z infolinią obsługii kart pod numerem 32 357 00 12 - infolinia czynna przez całą dobę.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
36
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 832 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy