20-11-2019 12:13
Dzień dobry,
w weekend dokonałem płatności kartą (płatność przez Apple pay) i miałem na koncie blokadę tej kwoty. Wczoraj ta płatność została zaksięgowana, ale blokada ciągle jest.
Dotychczas blokada zwalniała się w momencie dokonania płatności, stąd moje pytanie - czy powinienem to gdzieś zgłosić, czy np. zwolnienie blokady ma jakieś dopuszczalne opóźnienia?
Pozdrawiam,
Tymek
20-11-2019 12:18
Dzień dobry,
mamy informacje, że mimo rozliczenia transakcji na koncie, blokada nie jest automatycznie ściągana. Dotyczy to transakcji wykonanych 17 listopada. Jest to błąd. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Powinniśmy wyjaśnić Twoją sprawę w trakcie jednej rozmowy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |