Odpowiedz

Zostałem oszukany

Dzień dobry,w dniu 20/04/20 zostałem oszukany przez sprzedawcy towarów. Wpłaciłem blikiem na jego konto w ING 200 zł i jasne że utraciłem z nim kontakt i nie dostałem żadnego towaru!
Data:20/04/20
Czas:20:36
Nr trans:2118
Terminal:RNETN327
TX REF:51261865546
Kwota:200 zł
Chce dowiedzieć się chociaż coś o właścicielu tego rachunku(jeśli to jest możliwe).Dziękuję!!!
Odpowiedz
0 Lajków
vano_12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 763 wyświetleń)

Re: Zostałem oszukany

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😥 Niestety nie możemy udzielić informacji o właścicielu konta, na które wpłaciłeś pieniądze. Obowiązuje nas tajemnica bankowa.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z policją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 759 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy