Odpowiedz

Zostałem oszukany

Dzień dobry,w dniu 20/04/20 zostałem oszukany przez sprzedawcy towarów. Wpłaciłem blikiem na jego konto w ING 200 zł i jasne że utraciłem z nim kontakt i nie dostałem żadnego towaru!
Data:20/04/20
Czas:20:36
Nr trans:2118
Terminal:RNETN327
TX REF:51261865546
Kwota:200 zł
Chce dowiedzieć się chociaż coś o właścicielu tego rachunku(jeśli to jest możliwe).Dziękuję!!!
Odpowiedz
0 Lajków
vano_12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 229 wyświetleń)

Re: Zostałem oszukany

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😥 Niestety nie możemy udzielić informacji o właścicielu konta, na które wpłaciłeś pieniądze. Obowiązuje nas tajemnica bankowa.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z policją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?

27-12-2024
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.

27-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu

...

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy