Odpowiedz

Zostałem oszukany

Dzień dobry,w dniu 20/04/20 zostałem oszukany przez sprzedawcy towarów. Wpłaciłem blikiem na jego konto w ING 200 zł i jasne że utraciłem z nim kontakt i nie dostałem żadnego towaru!
Data:20/04/20
Czas:20:36
Nr trans:2118
Terminal:RNETN327
TX REF:51261865546
Kwota:200 zł
Chce dowiedzieć się chociaż coś o właścicielu tego rachunku(jeśli to jest możliwe).Dziękuję!!!
Odpowiedz
0 Lajków
vano_12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 194 wyświetleń)

Re: Zostałem oszukany

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😥 Niestety nie możemy udzielić informacji o właścicielu konta, na które wpłaciłeś pieniądze. Obowiązuje nas tajemnica bankowa.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z policją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 190 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy